Wednesday, November 7, 2012

Ubah suai



Bismillahirahmanirahim,

Alhamdulillah setelah bersusah payah berjam-jam dalam mengubah suai konsep blog ni,akhirnya siap juga....fuhhhh..lega rasanya.Penat juga, mana lagi internet yang lemah betul-betul menguji kesabaran..heh.

Jadi inilah hasil dia, hijau menjadi pilihanku, tampak damai sahaja...walaupun masih ada beberapa benda yang masih aku kurang puas hati tapi takpa,kita buat sikit-sikit lepas ni tambah baiklah kan...^^.

Setelah mendengar video dari saudara Hilang Aashraf tadi jadi tambah semangat menulis, katanya tulis je apa-apa walaupun sedikit, bila dah jadi kebiasaan nanti takda masalah dah nak menulis panjang-panjang nanti.

Punya semangat sampai tengah malam sekarang ni, aku masih belum tidur lagi.Dan sekarang ni pula sdang mengatur ayat-ayat blog yang saudara saudari sedang tatap ini.

Insyaallah nantikan pengisian akan datang, pengalaman, pengembaraan, suka duka dan pelbagai kisah lagi bakal saya kongsikan.Namun kisah-kisah yang bakal saya kongsikan ini bukan cerita dongeng atau cerita komik mitos segala.Tetapi cerita yang mungkin pernah terjadi pada anda, cerita yang pasti dilalui setiap insan yang normal, dalam pada itu bagaimana kita memandang semua ini, dengan kaca mata apakah kita memerhati dan menilanya.

Biasa dengarkan kata-kata hukama' "Orang yang pandai adalah mereka yang belajar dari kesilapan mereka sendiri  namun orang yang benar-benar bijak pula adalah mereka yang belajar dari  kesilapan orang lain'.

Akhir kata, selamat berkenalan dan selamat belajar dari pengalaman...nantikan kemunculan pengisian yang seterusnya...ma'assalamah..

No comments:

Post a Comment